BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

Apabila blok kena fogging...

Pada suatu petang, aku tengah mendengar lagu dengan agak kuat la gak dengan Shafeez ni. Lepas tu tiba2 ja ada orang ketuk pintu n bka terus pintu. Tengok2 warden. Peh, memang terkejut berok la. Ingatkan nak kena marah dah sebab kami dengar lagu kuat2. Tengok2 dia kami keluar sebab ada jabatan kesihatan nak wat fogging.

Jadi semua penghuni Blok Budiman ni pon kena la keluar dari bilik dan sebelum tu aku bawak lari dlu la cam aku ni. Nanti tak pasal lak jem sebab kena fogging. hihi. Dan ketika aku boring2 menunggu diorang fogging tu aku pon saje la sronok2 amek gambar.

Abe Juwe dan Hafiz

Faez dengan posingnya

Tatkala senja menjelma


Setelah selesai fogging tu aku ingat xda kesan sangat. Tapi pagi esok bila nak ke tandas tengok2 segala binatang perosak seperti lipas dah mati tertonggeng. fuh, memang hebat gak fogging tu rupanya. wakaka.

Terima kasih Jabatan Kesihatan :)